donderdag 13 maart 2014

Voor nadere info betr. De Boskapel zie www.zaalverhuur-boskapel.nl

2 opmerkingen:

  1. Zonet vernomen dat Ben is gevlogen... Hij was en is een blijvende bron van ideeen, kracht en veerkracht! Ik ben blij dat ik Ben wat beter mocht leren kennen.
    John MM Awater, Hippolytushoef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Patty, wat een verdrietig bericht. Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik heb bijzondere herinneringen aan onze laatste ontmoeting met (jou en) Ben waar hij zijn boek nog voor me signeerde, tijdens de bijeenkomst van het Braziliƫ Netwerk in Nijmegen. Hij raakte niet uitgepraat weet ik nog. Wat zal het nu stil zijn. Fijn dat je Timo hebt, daar ga je zeker weten veel aan hebben! Nogmaals sterkte.
    Elena Atsma uit Sneek

    BeantwoordenVerwijderen